אלטו (Alto) מועדון ההטבות הראשון באמריקה לאנשים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם, עלה היום לאוויר.
אלטו מתוכנן להיות יעד צרכני עבור 57 מיליון אמריקאים החיים עם מוגבלויות. הוא מעניק הנחות והטבות מיוחדות על מוצרים ושירותים המיועדים לאנשים החיים עם עם מוגבלויות על מנת לשפר את איכות חייהם.
אלטו כבר מציע יותר מ– 1,000 הטבות והנחות ייחודיות על מוצרים רבים, החל ממוצרי ניידות, מוצרים לשימוש יומיומי, שירותי ביטוח, שירותי תיירות ועוד. חברי מועדון ההטבות יוכלו למצוא ולקנות ביתר קלות מאי פעם, ולחסוך מאות דולרים בשנה.
בין היתר ניתן למצוא כבר היום באלטו מוצרים רבים ממיטב הטכנולוגיות הישראליות המובילות בעולם כמו זו של אורקם מבית מקימי מובילאיי.
אלטו הוקם ומנוהל על ידי היזם ואיש העסקים משה גאון, אחיו יואב ודרור קליסקי. השלושה גם ייסדו ב-2016 את yoocan אתר העצמה וקהילה חברתית המוביל היום בעולם לאנשים עם מוגבלויות, והינו בוגר של תכנית Microsoft Accelerator בישראל.
ההשראה להקמת המיזם הינו בנו של יואב גאון, ארז, שנולד לפני שמונה שנים עם מחלה נדירה. כתוצאה מכך, חוותה המשפחה תסכול רב ומתיחות נפשית גדולה. המשפחה חיפשה פתרונות שיאפשרו לארז ולמשפחה לעשות את הדברים הפשוטים כמו רכיבה על אופניים, נסיעות או למצוא מסעדה נגישה. הם הבינו עד כמה ישנו פוטנציאל רב מבחינה טכנולוגית ופתרונות רבים בכל העולם, ובאותה מידה עד כמה הם מפוזרים וקשים למצוא ולרכוש.
הם החלו לחקור וליצור קשר עם ארגונים וקהילות של משפחות בכל העולם. לאחר מכן הם השיקו את yoocan, ואפשרו לכל אחד לשתף ולחלוק את סיפורו מעורר ההשראה, לעודד זה את זה וללמוד מניסיונם ש״הכל אפשרי״. כיום יש כבר באתר מאות סיפורים אישיים ממעל 40 מדינות.
מכאן עלה הצורך להקמת מועדון חברים יעודי לאנשים עם מוגבלויות שירכז ויעניק הטבות והנחות לקהילה הענקית הזו. אלטו שואף להעניק את המוצרים החדישים והטכנולוגיות המתקדמות ביותר ל-57 מיליון אמריקאים עם מוגבלויות שעד כה הוחמצו לחלוטין כקבוצת כוח צרכנית.